Plata si anulare

Plata si anulare

1. MODALITATI DE PLATA:
- Pentru garantarea rezervarii se va achita un avans reprezentand contravaloarea primei nopti de cazare, la momentul rezervarii, prin debitarea cardului de credit sau 30% din contravaloraea sejurului prin transfer bancar in maxim 5 zile de la data emiterii facturii proforme. Diferenta se va achita la momentul check-in-ului, la receptia hotelului.
- Avansul este considerat nerambursabil.
- In cazuri de FORTA MAJORA (incluzand, dar nelimitandu-se la epidemii, incendiu, inundatie, cutremur, razboi) imposibilitatea efectuarii sejurului nu atrage dupa sine returnarea avansului platit. Acesta se transfoma in voucher pe care clientul il poate folosi in termen de 12 luni din momentul anularii. Voucherul este valabil doar pentru locatia rezervata initial, in limita disponibilitatii. - In cazul neefectuarii platilor pana la scadente, rezervarea se considera anulata. - Daca rezervarea se face cu mai putin de 5 zile calendaristice inaintea momentului cazarii, plata se efectueaza intr-o singura transa in prima zi lucratoare dupa receptionarea facturii proforme.

Tichete/ card de vacanta:
- Regretam, dar momentan hotelul nostru nu accepta plata cu tichete de vacanta.

2. POLITICA DE ANULARE - Rezervarile pot fi anulate fara penalizare cu pana la 5 zile inainte de data de check-in.
- In cazul rezervarilor anulate cu mai putin de 5 zile inainte de data de check-in, penalizarea consta in contravaloarea avansului achitat.
- Nu pot constitui motive pentru anulare urmatoale cazuri:
> pozele de prezentare (interior si exterior) de pe site-ul becalihotel.ro; > fotografiile prezinta in mod real produsul pe care il promovam insa acestea reprezinta si creatia artistica a fotografului. > elemente precum aparatura folosita, momentul din zi al executiei fotografiei, unghiul din care este realizata, lumina sau amenajarea spatiului/decorarea spatiului destinat sedintei foto, pot influenta pozitiv prezentare aunitatii de cazare.

- Factorii de mediu/naturali: > ploaia, furtuna, fulgerul sau alte conditii meteo nefavorabile, starea drumului de acces catre proprietate, insectele, pasarile sau animalele de diferite tipuri, lipsa soarelui pe perioade nedeterminate, prezenta algelor in mare si pe tarm, calitatea apei marii sau a piscinei din cadrul locatiei.
- Comportamentul nedorit al unora dintre clientii prezenti in unitatea de cazare la un moment dat
- Zgomote in camera rezervata sau in spatiile comune ale unitatii de cazare, comportamentul copiilor cazati, etc.
- Intreruperea/scurtarea sejurului din motive strict personale.

IMPORTANT! In momentul in care ati efectuat plata in orice forma a serviciilor de cazare, se considera ca ati citit si sunteti de acord cu modalitatile de plata, politica de anulare si regulamentul de functionare a unitatilor de cazare.